Carin Danielsson

Nyårsafton
God morgon!
 
Helt galet att ett nytt år står för dörren redan?! 
Det har hänt så himla mycket det här året och jag tänkte göra en liten tillbakablick på 2018 lite senare. 
Inför 2019 ska jag verkligen satsa på mina två hästar i stallet. Se till att hitta bra tränare och komma ut och starta Lina i lite lägre klasser snart. Barca ska jag också fortsätta rida, starta honom på hemmatävlingarna i alla fall och forhoppningsvis få till felfria rundor. 
 
igår hade jag min fina Evelina på besök och vi var hos mina hästar. Jag red både Magic och Lina och båda var faktiskt fina. Magic lite svår i kontakten till en början men efter galoppen blev han mycket bättre. Jag tror verkligen att det är en skyrkegrej och att när han blir starkare bak så kommer stödet bättre fram.  Ska försöka jobba med lite upphöjda travbommar idag. Jag tror Lina ska få komma ut i skogen eller hoppa, vi får se. 
 
Evelina red även Magic igår och det var så roligt att se. Hon gjorde det jättebra och det var kul att se honom från backen. Man gör ju inte det så ofta med sina egna hästar.  😎
 
idag blir det lugnt, vi ska fira nyår hos några kompisar med middag och lite sådär. Jag tror inte det blir varken sent eller för mycket fest vilken känns väldigt skönt, haha! Alldeles lagom att käka god mat i gott sällskap. 
 
 
Igår fick Lina en ny kompis i hagen. Det var lite tjafs i början men sedan funkade allt fint! Är ju alltid så sjukt läskigt med ihopsläpp, men så skönt om hästarna får en kompis som de trivs med. 
Marielle

Hatar ihopsläpp 😂🙈 tur att det gick bra!

Eve

Jättekul att få pröva 😇😘 framförallt alltid guld o få hänga med dig ❤️❤️

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress